Известие

Collapse
No announcement yet.

Светещ инжектор

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Светещ инжектор

    Днес трагнах рано сутринта от Севлиево към София по едно време ми светна на таблото в червено "прилича на някаква свещ и от доло под нея има някакви чертички все едно се разпрасква нещо" карах карах и като загря малко колата и изгасна после температурата на колата пак стана към 40-50 градуса и пак светна може ри някой да ми каже какво е това Извинявам се ако въпроса ми е тъпо зададен
    Благодаря предварително
    145 1.7 16V Boxer

  • #2
    Оди на диагностика, еле па ако си у софето.
    Настоящий альфист "крепок духом и слаб на голову".

    Comment


    • #3
      !

      това е индикатор за проблем по системата на инжекциона и компонентите му, зависи колко датчика имаш. когато светне, колата работи на заводски настроики, защото не получава данни от съответния датгик. на диагностика с необходимата техника си показва какъв е проблема. най-често горивния потенциометър на дроселовата клапа прекасва. 120лв и е готова. има тема във форума потарси я
      НАЙ-БЪРЗИЯТ ПЪТ ДО ВКЪЩИ ->146-BOXER 1.6

      Comment


      • #4
        Re: !

        Първоначално публикувано от vamfan
        най-често горивния потенциометър на дроселовата клапа прекасва. 120лв и е готова. има тема във форума потарси я
        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
        sigpic
        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

        Comment


        • #5
          Re: !

          Първоначално публикувано от Bobo
          Първоначално публикувано от vamfan
          най-често горивния потенциометър на дроселовата клапа прекасва. 120лв и е готова. има тема във форума потарси я
          не ти разбрах нещо поста, ако не си ме разбрал нещо питаи да ти обясна, то срамно няма да не знаеш. ето аз питам
          НАЙ-БЪРЗИЯТ ПЪТ ДО ВКЪЩИ ->146-BOXER 1.6

          Comment


          • #6
            Re: !

            Първоначално публикувано от vamfan
            Първоначално публикувано от Bobo
            Първоначално публикувано от vamfan
            най-често горивния потенциометър на дроселовата клапа прекасва. 120лв и е готова. има тема във форума потарси я
            не ти разбрах нещо поста, ако не си ме разбрал нещо питаи да ти обясна, то срамно няма да не знаеш. ето аз питам
            Само да ми преведеш това название на англииски ше те помола че аз за такъв потенциометър не съм чувал а пък за подобен проблем породен от него съвсем
            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
            sigpic
            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

            Comment


            • #7
              Re: !

              Първоначално публикувано от Bobo
              Първоначално публикувано от vamfan
              Първоначално публикувано от Bobo
              Първоначално публикувано от vamfan
              най-често горивния потенциометър на дроселовата клапа прекасва. 120лв и е готова. има тема във форума потарси я
              не ти разбрах нещо поста, ако не си ме разбрал нещо питаи да ти обясна, то срамно няма да не знаеш. ето аз питам
              Само да ми преведеш това название на англииски ше те помола че аз за такъв потенциометър не съм чувал а пък за подобен проблем породен от него съвсем
              ами виж тама в схемите пише trotile potinciometer, стои на дроселовата клапа отстрани под моторчето за регулиране на оборотите на празния ход
              НАЙ-БЪРЗИЯТ ПЪТ ДО ВКЪЩИ ->146-BOXER 1.6

              Comment


              • #8
                Сакал е младежТа ТПС да рече ?
                Настоящий альфист "крепок духом и слаб на голову".

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Naso
                  Сакал е младежТа ТПС да рече ?
                  Не ве тоя е горивен макар че не видех у англииското название такава дума ма викам да го питам
                  0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                  sigpic
                  Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                  Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                  Comment


                  • #10
                    Re: !

                    Първоначално публикувано от vamfan
                    ами виж тама в схемите пише trotile potinciometer, стои на дроселовата клапа отстрани под моторчето за регулиране на оборотите на празния ход
                    Ако в схемите ти пише "trotile potinciometer" е сигурно само едно от тоя тротил ше избухнеш Няколко пъти ти казвам да не даваш компетентни мнения ма ти пак глупости ръсиш
                    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                    sigpic
                    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                    Comment


                    • #11
                      Re: !

                      Първоначално публикувано от Bobo
                      Първоначално публикувано от vamfan
                      ами виж тама в схемите пише trotile potinciometer, стои на дроселовата клапа отстрани под моторчето за регулиране на оборотите на празния ход
                      Ако в схемите ти пише "trotile potinciometer" е сигурно само едно от тоя тротил ше избухнеш Няколко пъти ти казвам да не даваш компетентни мнения ма ти пак глупости ръсиш
                      а то ти си по схемите, аз званкам на едно приятелче дето работи в сервиза на бош и той всигко си казва. моита я оправих така по телефона, е после падна голямо черпене, ама пича е точен и помага винаги като ми трябва, а ти се заяждаш за англииския ми, е не така с лошо а твоето мнение за проблема не го видях никаде, нещо аз сам ти мерака маи?
                      НАЙ-БЪРЗИЯТ ПЪТ ДО ВКЪЩИ ->146-BOXER 1.6

                      Comment


                      • #12
                        Аз само да ви кажа че тази лампа ми е светвала веднъж и то беше когато беше заминал термостата. Не мислите ли че термостата му е заминал щом пада на 40-50 градуса. Ей така моята лампа светна, после спирам въздушната струя не охлажда и лампата изгасва - карам бавно не свети - започна да карам с 90-120 светне. Та смених термостата и повече не е светвала.
                        Колега отиди на диагностика , ама преди това си смени термостата - не е нормално да ти пада температурата на 40-50 градуса лятото когато колата е в движение (поне аз така разбрах от поста ти)
                        2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                        CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                        Comment


                        • #13
                          Тоз проблем както е описан хич не е от въпросният потенциометър - TPS (потенциометър на дроселовата клапа по нашенски) , защото при прецакан такъв се разбира доста добре че е от него.Та колега Вамфен не давай грешни напътствия на момчето най добре да отиде на диагностика

                          Comment


                          • #14
                            благодаря за всички мнения - само да добавя знам че лятото е малко 40-50 градуса но беше все пак 04.30 през ноща и нали ви казвам като вдигне температурата и няма проблем. От вчера съм си в софия и си карам нормално температурата ми е около 80 градуса и никакъв проблем нямам. Ок ще отида на диагностика ако може ми кажете къде е подобре да отида
                            145 1.7 16V Boxer

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от i4ti
                              благодаря за всички мнения - само да добавя знам че лятото е малко 40-50 градуса но беше все пак 04.30 през ноща и нали ви казвам като вдигне температурата и няма проблем. От вчера съм си в софия и си карам нормално температурата ми е около 80 градуса и никакъв проблем нямам. Ок ще отида на диагностика ако може ми кажете къде е подобре да отида
                              Абе за термостат си значи - даже да е минус 10 градуса, като караш колата не трябва да ти пада под 80 градуса - това значи че ти остава отворен термостата - върти през големия кръг и охлажда.
                              Щом в движение ти пада на 40-50 градуса- това е.
                              Иначе сега е топло и в града ще си държи 80 много ясно.

                              П.П. Диагностика отиди при Бобо
                              2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                              CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                              Comment

                              Working...
                              X